Počeli su u garaži, a sada postižu globalne uspjehe

Hrvatska industrija videoigara munjevito raste, naše najveće tvrtke čak 80 posto prihoda ostvaruju izvozom. Jedna od njih, Gamepires, postigla je globalni uspjeh 2018. milijunskom prodajom svoje igre. Vodstvo tvrtke upravo se vratilo iz Londona gdje je zaključilo pregovore s poznatim svjetskim izdavačem, piše hrt.hr.

Počeli su u garaži. Put do svjetskog uspjeha nije bio lagan, ali na kraju su se znanje, trud i kreativnost višestruko isplatili. Nakon Nanobita i Croteama i u treću kompaniju po veličini ušao je strani kapital.

– Stvarno smo oduševljeni to je trajalo 6 mjeseci, bio je dosta naporan proces i u pravilu kako smo mi njih upoznavali sve više i više, sve više nam se svidjelo i vidjeli smo da je tako nešto jako bitno da bi opstao na tržištu. U pravilu se sve svodi na to da ljudi da bi zadržali svoju konkurentnost moraju se udruživati da bi postigli nešto više, za HRT Dnevnik rekao je Andrej Levinski, suosnivač i direktor Gamepires studija.

U svijetu ove industrije sve je više udruživanja, okreću se milijunski iznosi, a globalni igrači postaju sve jači. Cilj je Gamepiresa u idućih 5 godina postati lider hrvatske industrije videoigara.

– Ovo stvarno je dobra vijest možda zvuči kao da gubimo nešto hrvatsko, ali u pravilu ovo će povući na veću razinu čitavu kompletnu gaming industriju koja će na kraju krajeva svima dati snage da se i oni upuste u ovo, istaknuo je Levinski. 

– Mi očekujemo radi toga događaja samo još veći interes za hrvatsku gamersku industriju, još veći broj zaposlenih. Ne radi se o tome da se akvizirao nekakav brend koji se zatim seli negdje i tu priča prestaje, zapravo akvizicija je radna snaga, kreativa sve ostaje u Hrvatskoj, dodao je Damir Đurović, suosnivač i direktor tvrtke Reboot.

Radne snage i kreativaca već im sada treba dvostruko više. Njihova je igra među najprodavanijima na svjetskoj distribucijskoj platformi. Posljednjih mjeseci zbog svoje kvalitete ruši sve rekorde.

– Kad ti osoba s drugog kraja svijeta, koja ti nije dužna nikakvu pohvalu dati, kaže super si to odradio, onda to je jedino što ti treba da te vuče dalje, istaknuo je Igor Dudjak, voditelj Odjela animacije.

– To je jedna dobra stvar, način na koji mi postajemo dio globalnog tržišta i koji će naravno osigurati jedan još veći i strmiji rast u budućnosti, rekao je Dragan Petric, izvršni urednik BUG-a.

Industriji videoigara u Hrvatskoj još do prije nekoliko godinu cilj je bio 100 milijuna kuna prihoda, a sada raste prema 100 milijuna eura.

e-hercegovina.com

O čemu se priča na BiH i Croatia subredditima

O čemu se priča na Balkanskim subredditima?